reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Pošíková

Barbora Pošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovníčka života, ktorá sa na svet vždy snaží pozerať z toho radostnejšieho uhla pohľadu. Okrem iného rada píšem a všetko ostatné sa dozviete medzi riadkami. Alebo aj v nich?------------------------------------------------------------------------------Na facebooku ma nájdete aj na stránke Mama z lesnej škôlky, kde zdieľam články z tohto blogu, ktoré sú venované hlavne témam materstva, rovnako ako moje krátke zamyslenia, ktoré by na blog boli asi príliš krátke ;-) Zoznam autorových rubrík:  RozprávkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Príprava na pôrod. Pár tipov, ktoré mi (asi) pomohli.

Barbora Pošíková

Príprava na pôrod. Pár tipov, ktoré mi (asi) pomohli.

Keď bola Bibi ešte v brušku a ja som netušila ako odtiaľ dokáže vyliezť, mala som veľké šťastie. Bola totiž okolo mňa hromada skúsených rodičiek, ktorá mi s akousi ľahkosťou hovorila, že úplne normálne. Proste prídeš a porodíš.

  • 9. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 850x
  • 0
Nemusíš mať deti. Fakt.

Barbora Pošíková

Nemusíš mať deti. Fakt.

O tom, ako som si uvedomila, že deti nie sú zmysel života a nemusím ich mať. Alebo aj o tom ako si k nám Bibi hľadala cestu. Alebo my k nej? Táto téma nie je ľahká. A práve preto o nej potrebujem napísať.

  • 4. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 153x
  • 5
Svadba trochu inak alebo „Áno“ uprostred thajskej oázy

Barbora Pošíková

Svadba trochu inak alebo „Áno“ uprostred thajskej oázy

Pamätáte si o akej svadbe ste snívali, keď ste boli deti? Myslím, že veľmi pravdepobne to bude svadba vašich snov. Či už je tradičná alebo je klasickým svadbám diametrálne odlišná, stojí za to si ju splniť.

  • 13. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 276x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu